ایده ی سایت دهکده طراحی

تو این مطلب می خواهم که درباره ی ایده ای که الان ساخته شده توضیح بدم!چشمک

من تقریبا حدود 5ماه پیش بود که با خودم فکر کردم که الان من یک طراح هستم اما طراحی که بصورت علنی در اینترنت کارکند؛به همین دلیل تصمیم گرفتم که سایتی بزنم که درآن به طراحی گرافیک بپردازم.

اما چه جور سایتی؟

به نظرم باید سایتی می زدم که تک باشد یعنی طوری باشد و امکاناتی داشته باشد که مشکلی که شاید الان در بین سایت های طراحی وجود دارد حل کند!با خودم فکر کردم که چه مشکلی دربین این سایت ها وجود دارد؟

بعد از کلی فکر دیدم که بعضی ها ایده های خلاقانه ای دارند که به خاطر زیاد بودن هزینه های طراحی سایت از آن پشیمان می شوند و چند وقت بعدهم یک خارجی آن را به نام خود درست می کند!!!مردد

طرز کار این ایده ی من این است:

مثلا شما ایده ی ساخت یک نوع سایت را دارید وقتی به ما مراجعه می کنید به ما توضیحات کامل می دهید،ماهم وقتی هزینه را برآورد می کنیم اگر به بودجه ی شما خورد که شروع می کنیم اما اگر نه ما با بودجه ی شما طراحی میکنم(لوگو و بنرها و سایت)و درصدی که ما به شما تخفیف دادیم(نگرفتیم)می شود سهم ما در ایده ی شما!و بعدا هم شما می توانید این درصد سهم را از ما بخرید.

برای مشاهده ی این ایده ی من به designvillage.irمراجعه کنید.

والسلام!آرام

محمد سجاد تدین

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه